1/09/09

ANEKDOT 128...CINTA PERTAMA, 3,4...


CINTA PANDANG PERTAMA

Ada la di satu tempat terpencil. Ada dua ekor kekasih nih yang sedang bertengkar...

P: Dasar lelaki mata keranjang!!! dulu bukan main nak kawen ngan i. tapi kenapa skg kawen ngan pompuan len lak?!

L: Eh!eh!ko cakap elok2 skit!!!

P: Ape? dah elok la tuh! kata i nih cinta pandang pertama you la! suma tu alasan!!!

L: Ha tu i tak tipu. you memang cinta pertama i!

P: HABIS TU ASAL KAWEN NGAN POMPUAN LEN???

L: Sebab cinta pandang pertama je. bila dah 3, 4 kali tgk dah tak cinta dah....hehe!

P: Waa waa sampai hati u kata camtu!


Nota hujung: Dialog tak diedit - kerana originaliti lawaknya.
Sumber: Majalah humor

4 ulasan:

Ayen berkata...

Hahaha...mmg jahat sungguh org itu.

xiiinam berkata...

...dari mata terus ke hati...




Hi..hi..
Komen pun entah apa-apa tah...

ku tak sempurna berkata...

huhuhu....

sedihnyo den..... takkan kali pertama je jatuh cinta..
kedua?? ketiga?? keempat camno??
den camno???

MUNSYI ragbar berkata...

KTS...

Orang kato...bukan den kato...
Kts nak tunggu Pengiran...
Den?...

Cian, menunggu lamo ni...