8/01/11

ANEKDOT 192: KUIH UFO - TAKDE HAL PUNYE!!!

Rakyat Malaysia sangat terbuka sifatnya. Bahasanya juga sangat terbuka dan sedia menerima apa-apa saja perubahan dan pengubahsuaian.
- apa yang penting mesej yang nak disampaikan sampai kepada khalayak.

Memang
tak de hal punye!!!

Kalau begini, sampai bilakah bahasa Melayu dapat dimartabatkan di pentas dunia?


(ejaan mengikut sebutan?)


Pernah dengar nama kuih ini?
Pernah rasa keenakan makan kuih leper ini?

Jauh datangnya, mungkin ciptaan makhluk asing.

Kalau ingin mencubanya datanglah ke PD.
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

(makanan makhluk asing - unik!!!)


Nota hujung: Pernah makan jala emas dan tahi itik?
Sumber: Travelog PD

8 ulasan:

Ku Tak Sempurna berkata...

wow! alien buat kuih tu? mesti lg sedap dr ekao buat kaaaan

takde hal punye!


:P

MUNSYI ragbar berkata...

ktsku...

den tk prnah buat kuih tu...

jgn lupa belajar, nnti ekao nak kena buat - istimewa utk den!

Yunus Badawi berkata...

Ejaan tu ikut mcm ejaan sms kot?

Kalau kts buat kuih UFO tu saya pun nak rasa. Boleh tak? hehehe

MUNSYI ragbar berkata...

YB...

Nak makan kuih kts?
Dia boleh baling je kuih tu...mcm piring terbang.

MUNSYI ragbar berkata...

YB...

Nak makan kuih kts?
Dia boleh baling je kuih tu...mcm piring terbang.

DrSinga berkata...

kuih UFO tu..
masuk mulut... hilangggggg je..
tak payah kunyah...
tak de hal punye...

MUNSYI ragbar berkata...

Doc..

Dah cuba makan.
Memang tak rasa apa-apapun.

tapi rangupppp!

ckLah@xiiinam berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.