28/12/11

ANEKDOT 210: NIKON GET-TOGETHER IN KUANTAN

Cuti dah sampai ke penghujung.
Sewaktu mengimbas kembali cuti yang berlalu,
baru terperasan banyak aktiviti harian dipenuhi dengan fotografi.

Semacam dah terlupa aktiviti kebahasaan.

Ini sebahagian penglibatan aku dalam fotografi.

NIKON GET TOGETHER


(Sebahagian ahli NIKON CLUB yang hadir di Kuantan)

(Sesi taklimat oleh wakil Nikon)


(bayang-bayang reflektif)


(Dua daripada empat model bertubuh sasa- mengisi slot fotografi)


(I AM YELLOW - NIKON)


Nota hujung: Jadilah ahli Nikon...
Sumber: Nikon Club - Kuantan (Terima kasih Dr Ali)

4 ulasan:

bara4ever berkata...

Wow ! sesekali tengok si gagah perkasa.....takutttnye.....

Kuantan....musim luruh ke ?....

DrSinga berkata...

terkejut nengok model ganteng !!!
ahahahaaaaaa..

kalau saya ... mesti saya lak yang malu nak klik gambar dia orang....

MUNSYI ragbar berkata...

bara4ever

Nampak gagah... tapi dalam hati ada taman . Sgt sentimental mereka ni.

MUNSYI ragbar berkata...

Doc...

aya yan jantan ni pun segan nak klik apatah lagi yg perempuan...

(psst: ada fotografer wanita yg tak jadi klik sebab S.E.G.A.N.)