31/12/11

ANEKDOT 212: TAHUN BERTUKAR GANTI, USIA SEMAKIN PENDEK... AKU?

Hari ini merupakan hari terakhir mengikut kalendar masihi.
Malam ini tepat jam 12.00 kita sama-sama menyambut tahun baru.


Aku tak tahu nak kata apa.
Sepanjang tahun aku rasa aku bersikap individualistik.

Ego

Tak mahu mendengar cakap orang.
Samalah seperti kata-kata di bawah ini.

(Mr Google kirim tadi)

Walau bagaimanapun aku... (maaf!!!)... saya mengucapkan

"Selamat Menyambut Tahun Baru 2012"

Semoga usia yang semakin sedikit bakinya
dimanfaatkan untuk dekat pada-Nya.


(Mr Google juga yang bagi ni)



Nota hujung: Malas dah nak berazam... sebab selalu mendapat perkara yang diinginkan.
Sumber: Kopi O Roti Bakar

5 ulasan:

bara4ever berkata...

Apa boleh buat ? ...Buat derk jer....hahaha....

...jelesnye...tercapai apa yg dihajati !

apa2 pun dah masuk tahun 2012 ( tika komen ni dicatat, Sydney dah berada dlm tahun 2012 )

.....oopppsss esok pagi Ahad......nak ke pantai...cari paparazzi...hehehe....

* happy new year *

bara4ever berkata...

opppssss....cantik ' anekdot 212 ' ...( bukan 2012 ye ) hehehe.....

bara4ever berkata...

Buat derk jer......hahaha....

jelesnye.....tercapai apa yang dihajati !

Apa2 pun dah masuk tahun 2012 ( ketika komen ini dicatat, Sydney dah meraikan ketibaan 2012 ! )

* wah...cantik anekdot 212....( bukan 2012 ye )

....esok pagi Ahad ....nak tunggu paparazzi...ahaaaa....


" happy new year "

DrSinga berkata...

Buat boddo..

MUNSYI ragbar berkata...

Hai Doc...

Bgus jgk tuuu
Mcm terapi - "...ada aku kesah..."