11/01/12

ANEKDOT 213: MODEL-MODELAN




Cuti panjang dah lama berlalu. Kesibukan dah bermula.
Tambah-tambah lagi pada awal tahun begini.
Banyak perkara yang dirancang perlu mula dilaksanakan.

Tahun ini, saya buka kelab baru di tempat saya bertugas.

Di sini ramai pelajar yang suka mengusung kamera kompak.
(walaupun menyalahi peraturan sekolah)

Apa tidaknya
- ramai benar yang sanggup jadi modelnya.

Lebih baik juruskan budak-budak ni secara terancang dan secara rasmi.
Mereka ini juga dapat membantu dokumentasi sekolah nanti.

Jom sertai

KELAB FOTOGRAFI



Sebelum tu tengok gambar model ini dulu.
Antara modelnya ialah seorang guru.

(Hebatkan guruku sekarang?)

(Siapa bilang gadis Melayu tak menarik...)


(Baru je tamat sekolah)

(Melihat ke dalam matanya...)

(Jelingan marah?)

akan tetapi, kalau nak jadi model macam ni, kena tunggu setelah tamat sekolah
Sabar dulu anak didikku!




Nota hujung: Tak boleh selalu "tembak" model...
Sumber: Koleksi fotoku

2 ulasan:

Ku Tak Sempurna berkata...

ehem ehem ehem hamboi!


.
.

seronoknyaaaaa! untung ekao

MUNSYI ragbar berkata...

KTSku...

ehem...ehem...ehemm...

Bukan ke ekao yg sorang tu?