2/04/09

JUTAAN BUNGA-BUNGA















Catatan kali ni tidak seperti biasa - tetapi istimewa.

Inilah sdebenarnya...

Selepas tujuh bulan, aku dah bosan tengok paparan blog sendiri. Tambah-tambah lagi setiap kali intai blog kengkawan - T E R U J A...!!!

Aku mesti tukar paparan sempena hari lahir aku...jeng...jeng...jeng!!!
(23 mac)

tetapi

Dua minggu tunggu anggerikrimba - tak balik-balik masuk lab. Rupa-rupanya dua kali dia berkursus.
(rajin betul buat duit)

Hari ni...apa lagi...dah jumpa - minta dia ajar aku buatkan paparan baru. Mula-mula tu belajarlah. Lama-lama aku tenggelam punca.
...

Akhirnya siaplah juga...tetapi semuanya anggerikrimba yang buatkan!
(lembab betul aku ni)

Terima kasih banyak-banyak - lain kali belajar lagi!!!


TERIMA KASIH JUTAAN BUNGA-BUNGA.


Tiada ulasan: