13/06/09

ANEKDOT 101...

(kopitiam di tepi pantai...)

IKHLAS KE NI?

Wah, tahniah! Dah 100 anekdot...banyak tu..
.ori ke semua tu?.

Aik, lain macam nada suara kau ni... kenapa ni?
Semua posting tu idea sendiri ke... buat sendiri ke?
Tak! Satu pun aku tak boleh kata aku punya. Orang lain tu pun tak boleh kata mereka punya.
Kenapa pulak...?
Kau dah baca posting pertama aku? Anekdot 1... Kalau belum, baik kau baca dulu!
Hmm... nanti jap aku buka, undur la pulak!

Beberapa minit kemudian...

Oooh, ok. Aku boleh terima. Setuju! Penyusun kata-kata... diambil daripada KAMUS!
Kalau dah faham - jangan banyak komplen lak. Selalunya aku letak juga kredit untuk orang tu, kan?
Al-Quran...macam mana?
???!!!


Maaf, kita bicara dalam forum yang lain pulak!


Nota hujung: Jangan mencari antan di dalam beras gred A1. Pasti jumpa juga...
Sumber: Borak-borak kat kopitiam


Tiada ulasan: