2/07/09

ANEKDOT 108...TAFSIRAN AWEKS

Aweks Internet
- dari 10 yang dicakap, 9 adalah bohong.

Aweks Kotak
- boleh menyebabkan balaknye balik berkotak sahaja (memperkotak-katikkan orang).

Aweks Tayar
- penuh angin, mahal, banyak pilihan dan perlu ganti selalu.

Aweks Bola Boling
- nampak cantik, berkilat, baru, tapi dah berapa orang dah cucuk dah.

Aweks TV Flat
- sedap dipandang, definisi tinggi, kaler bagus tapi mahal nak mampos, dah tu, sensitif giler.

Aweks Kasut
- luar nampak baik punya, tapi dalam punye la busuk, sampai sampah pon tak sebusuk tu.

Aweks Sejadah
- nampak berseni, banyak faedah tapi kalo tak gune tu, buang je la.

Aweks Aweks
- tak paham lagi? ni jenis yang sejenis, haram tau, muahahahaha


Nota hujung: Yang buat ni, tentu pernah dikecewakan aweks...
Sumber: Emel balaks

9 ulasan:

ku tak sempurna berkata...

errrr...

den tak tau nak masuk kategori mano... tak do langsung yg serupo dgn den.. hehehe

MUNSYI ragbar berkata...

KTS...
ekao ? kategori aweks zorro kot.

Gambar kao selalu tutup mato.
Den suko --- ada misteri gitu!

KTS? Setuju...?

xiiinam berkata...

ckLah aweks Pak Zahan....he..he...

kirana berkata...

Isshhh... mintak2 dijauhkan! Kirana bukan lah tergolong dlm golongan aweks2 itu. Kirana la Aweks Muhibbah. Kepo2 tu besa la, pompuannnn... jgn kecik ati!

MUNSYI ragbar berkata...

CKlah...

Wah, beruntungnya Pak Zahan ada aweks seperti CKlah...

Kekalkanlah begitu. Amin!!!




Kirana...

Inikan tulisan orang yang kecewa dengan aweksnya...

Kirana maintain...
Aweks....siapa?

xiiinam berkata...

cikgu....
Jangan kecewa berterusan...
"Patah tumbuh hilang berganti"


Mesti ada yang 'tepat' untuk cikgu...cuma, mungkin masih tersorok di balik pintu. Cikgu carilah kunci pintu itu....InsyaAllah.

Tiba-tiba ckLah teringat bait lirik dalam lagu Krisdayanti dan Melly Goslow;

"Bukankah hidup kita akhirnya harus bahagia.....?"



Errr...
Tak apa ke ckLah tulis macam tu.....

Yunus Badawi berkata...

ko pun mesti pernah dikecewakan kan? Kalau tak takkan ko siarkan tafsiran aweks ni? hehehe

(jgn marah - saja suka cucuk)

MUNSYI ragbar berkata...

cklah...
saya berbahagia sekarang. hiks.hiks.

Tak bergantipun tak apa.
Insya -Allah, cuti hujung tahun nanti dapat berjalan jauh...


YB
Sekali kecewa...cukuplah kot! hehehe
Lps ni tak lagi!

Nadia Yuna berkata...

eheheh

tak tahu nak kate ape

=p